tiistai 11. kesäkuuta 2013

Vetää matalaksi

Tein pitkästä aikaa hetken töitä mittanauhan kanssa ja sain päivitettyä "painonpudotussivuani", johon olen kerännyt tietoa matkan varrelta.

Kuten otsikkokin jo kertoo, en ollut kauhean iloinen;/ Kiloja on karissut kaksikymmentä, mutta senttejä ei kovinkaan paljoa. Erityisesti kädet (=heltta) ja reidet mietityttävät. Onni onnettomuudessa, että olen seurannut puntaria enkä mittanauhaa, sillä olisin varmaan heittänyt toivoni jo kauan sitten.. Mittanauhaa ei näköjään kauhean tiuhaan tarvitse meikäläisen vilkuilla;(

Tämä, jos jokin, todistaa sen, että lihaskuntotreeniin pitäisi saada motivaatio päälle. Mutta mistä minä sen nyt tähän hätään vetäisen kun ei sitä sanottavammin ole ollut tähänkään saakka??

Mikä sinua motivoi sali/lihaskuntoharjoitteluun?? Mikä saa sinut liikkeelle?

Tuli kyllä sellainen olo, että en todellakaan ole FFP (former fat person) vaan EFP (everlastingly fat person)... ;((

Sen verran sain itseäni niskasta kiinni, että printtasin kaikki Superdieetin ohjeeni paperille, myös treeniohjeet. Nyt 4x aerobista ja 4x lihaskuntotreeniä joka viikko KOKO KESÄÄÄÄÄÄ!!!!

Katsotaan, mikä on syksyn tilanne..

2 kommenttia:

  1. No höh, ymmärrän hyvin, että "masentaa", jos ei saa tuloksia. :-( MUTTA: 20 kg on huikea saavutus, sillä saa keulia! :-D

    Itse käyn kaksi kertaa viikossa salilla, juurikin saadakseni lihaksiin erottuvuutta ja sitä kautta kiinteyttä kautta kropan. Ei se yhtä hauskaa tietenkään ole kuin jooga tai juoksu, mutta tuloksia saa yllättävän nopeasti.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Riitta! Kyllä sen sali/lihaskuntoharjoittelun voimaan vain on uskottava?! Kannustaa, kun kirjoitit, että tuloksia voisi tulla jo suht nopeastikin..?

    VastaaPoista

Kommentteja? Kokemuksia? Puolesta? Vastaan?