Matka jatkuu

NMaainantaiaamuna puntari näytti 16,5 kg vähemmän kuin tammikuun 7. päivä, vaikka laskujeni mukaan olen tässä matkan varrella löysäillyt yhteensä neljä viikkoa (syönyt enemmän kuin dieetissä ohjeistettu)!

Viikossa sain siis pois -1,9kg! Jee! Ryhtiliike on lähtenyt hyvin käyntiin;)

Matkaa vielä toki on! Ensimmäiseen tavoitteeseen (-20 kg) on jäljellä enää 3,5 kg ja 8,5 kg kokonaistavoitteeseen (-25kg). Tuolloinkaan en ole langanlaiha, joten saa nähdä, mikä on lopullinen matkan pää.. Kropan muoto on myös muuttunut vuosien varrella. Saa nähdä, mikä tuntuu "hyvänolon painolta"?
Viime syksynä muuttaessamne uuteen kotiin olin viimeisilläni raskaana ja päälleni meni enää joitain vaatekappaleita eikä minulla ollut intoa saati halua investoida mammavaatteisiin. "Oikeat" vaatteeni ovat pitkään olleet makuuhuoneen nurkissa ja kaapeissa jätesäkeissä(!!!!) sillä enhän ole mahtunut niihin kuukausiin ja muutossa oli tärkeää saada kaikki valmiiksi vauvalle. Tänään vihdoin oli hetki energiaa ja sain purettua vaateLÄJÄT lattialle ja aloitin sortteeraamisen: roskiin ja kirppikselle/kierrätykseen menevät ja edelleenpidettävät.

Homma eteni oikein mukavasti sivu silmällä tiiraillessani Viidakon tähtösiä;) parasta päivässä oli se, että työn lomassa sovittelin vaatteita ja yllättävän suuri osa niistä MAHTUI minulle jo nyt, vaikka olen vielä kaukana tavoitepainostani!!! Jopa vuosia säilyttämäni "skinny jeansini", jotka ovat viimeksi olleet jalassani kesällä 2004(täysin uudet, käyttämättömäksi jääneet housut!)!!

Se kannustaa jatkamaan - tuloksia syntyy;)!!!!!!

Kommentit

Suositut tekstit