Kolmas viikko takana

Kolme viikkoa kevennettyä elämää ja liikunnan iloa takana;) ja hyvältä tuntuu! 

Viikkoon mahtui pari vaunukävelylenkkiä, vanhempi-lapsi -jumppa Williamin kanssa sekä zumbatunti.Zumbassa oli taas sijainen vetäjänä, mutta superenerginen tyyppi (niinkuin taitavat aina olla;) ja kyllä repesin siinä vaiheessa kun zumbattiin Gangnam stylen tahtiin. Heheeee! Jos puuskutukseltani olisin ehtinyt, niin olisin hekottanut enemmänkin! Olen tainnut löytää zumbaamisen ilon;) Liikunnan osalta viikko jäi kuitenkin vajaaksi, sillä perjantai-iltana mies sairastui vatsatautiin ja olin sitten esikoisen kuljettelun ja käytännönasioiden "vankina" viikonlopun, että mies sai toipua rauhassa ja pitää meihin muihin vähän hajurakoa. No, näitä tilanteita tulee elämässä eteen.. Ensi viikolla sitten vaikkapa yksi lenkki enemmän;) Nyt pidämme peukkuja, että vatsatauti kiertää muun perheen ja mies jää ainoaksi uhriksi!

Uutta puhtia harjoitteluun!
Kaksi vuotta sitten opettelin juoksemaan. Ensimmäisen kerran elämässäni! Minä, juoksemisen vihaaja, koukutuin aivan täysin! Aiemmissa postauksissani parin vuoden takaisia tunnelmia tunnisteilla juoksuohjelma, juokseminenjuoksuharjoittelu. Odotan kevättä ja että paino on laskenut jo jonkun verran, että pääsen lenkkipolulle tuulettamaan pääkoppaa ja nauttimaan ulkoilmasta (yksin)!

Nyt haluaisin oikeasti oppia nauttimaan saliharjoittelusta! Minulle on vuosien varrella tehty ohjelmia, mutta niiden toteuttaminen on ollut niin ja näin - loppunut aikalailla alkuunsa. Jotenkin unohdun aina haahuilemaan salilla laitteiden välillä ja on tehoton olo.. Mieheni taas hehkuttaa saliharjoittelua maasta taivaaseen. No, nyt haluaisin siis oppia salihirmuksi (joo, kohta mulla on varmaan haaremihousutkin;) niin, että tulisi tuloksia ja innostuisin siitä!

Pitkään pähkäiltyäni tein jotain, mistä olen aikas innoissani: ilmoittauduin Fitfarmin 11.2.2013 alkavalle 6 viikkoa kestävälle Superdieetille:
Kuva: www.fitfarm.fi
Tähän ohjelmaanhan kuuluu myös treeniohjelmat, joten katsotaan miten käy! Nettivalmennus minua ei pelota tai mietitytä. Salilaitteet ovat sen verran tutut, että uskon ohjevideoiden riittävän muistutuksena ja ainahan salin henkilökunnalta voi kysyä apuja. Olen mm. opiskellut verkossa ja noudattanut tarkkaa juoksuohjelmaa pitkäjänteisesti, joten uskon, että etävalmennus toimii minulle!

Huomenna on punnituspäivä! Jännittää jo nyt, mitä vaaka näyttää...!!!! Punnitus- ja ruokailupostausta tulossa siis nyt alkuviikosta!

Kommentit

Suositut tekstit