Askel lentää...

Pohdin viimeksi, että mitähän se puntari viikonlopun jälkeen näyttääkään.. Viimeisimmästä kirjoituksestani paino on pudonnut 1.7kg! Eli nyt on n. 6.5kg yhteensä sulanut tammikuun puolesta välistä tähän päivään;) Mahtavaa!! Vaatekaapista alkaa pikkuhiljaa löytyä lisää päällepantavaa ja sekös tuntuu hienolta!

Nyt olen ihan koukussa http://www.motiontraxx.com/ :iin! Viikon sisällä olen ladannut iPodiini ahkerasti erilaisia ohjelmia: 30 - 50 min. kestäviä intervalliharjoituksia. Valmentaja on sopivasti kannustava mutta ei pölötä koko ajan ja selkeästi minulle sopii se, että joku sanoo 'RUN!', 'WALK!' ! Mikä kuitenkin on ehdottoman parasta, ja mitä olen työpaikallakin hehkuttanut jokaiselle joka jaksaa kuunnella, on se, että musiikin rytmi on juuri oikea! Askel tuntuu suorastaan lentävän, juoksu kulkee ja tuntuu, että jaksan paremmin. Meno ei ole 'puurtamista' vaan hauskaa ja aika menee siivillä! Eli, voin suositella kenelle tahansa juoksuharrastusta aloittelevalle - miksei kokeneemmallekin konkarille. Ohjelmia on lähes sata, joista valita!

Olen viime viikkojen aikana myös aktivoitunut salilla ja ryhmäliikuntatunneilla. Bodypump on aina ollut yksi lemppareistani, varsinkin koska salilla punttitreeni ei ole suosikkitouhuni..

Taskussa lenkillä kulkee iPodin lisäksi myös askelmittari. Olen toistaiseksi ollut hieman pettynyt sen lukemiin ja miettinyt, olenko onnistunut laittamaan asetukset väärin.. tai sitten yksinkertaisesti luulen lenkkieni olevan pidempiä kuin ne oikeasti ovatkaan - helppo yhtälö? No, varmasti, kun juoksukunto kasvaa, niin sitten myös matkakin lisääntyy! Sitä odotellessa...;)

Kommentit

Suositut tekstit